Тарілка томатного супу в день убереже вас від раку передміхурової залози - такого висновку дійшла група дослідників з Університету Окленда в Новій Зеландії.
У своїй статті, розміщеній в останньому номері журналу American Journal of Epidemiology, керівник дослідження Алан Норріш стверджує, що чоловіки, в чий щоденний раціон дбайливі дружини включають томатний суп, спагетті з томатним соусом та інші, щедро политі кетчупом страви, на 18 відсотків рідше захворюють раком передміхурової залози.
В той же час морква та інші жовто-помаранчеві овочі, що містять традиційно шанований господинями бета-каротин, не можуть уберегти чоловіка від хвороби. На думку учених, ефективність томатів зумовлена лікопеном, що міститься у них. Це з'єднання, будучи могутнім антиоксидантом, чинить виражений захисний ефект на організм людини.
Не дивлячись на обнадійливі результати, вчені попереджають, що висновки робити зарано - для остаточного підтвердження своїх припущень їм будуть потрібні додаткові дослідження.